30.4.13

Cuspe


Hei levantar a praia para enterrar o que queda de ti
Coma quen oculta
baixo os 2.000 euros de alfombra pakistaní mercada nos chinos
a suciedade da casa.
Así a aparencia triunfa de novo
sobre a dor.

E non é entroido mais gardo anacos de plástico
incrustados na pel,
cicatrices do que quixen ser
e doe
doe
doe pero esforceime e construín
un crebacabezas de ilusións e cemento
para facerme máis forte.
Levantei a pel e varrín
o que non
o que bágoas
o que negro.

Por iso agora
teño este sorriso tatuado e sangro
polas comisuras
estou feliz
estou fodidamente feliz
e ninguén poderá dicir
que  me afecta o tempo ou as lúas
os fracasos, que estés lonxe,
as facturas, a merda
baixo a alfombra,
porque teño un sorriso tatuado e formigón no peito.

Por iso mentres levanto a praia
e vai un sol radiante
un ceo lento e líquido
chanto a pala na túa gorxa e digo
SORRÍ

No hay comentarios:

Publicar un comentario